Площа: 300 м 2
Рік: 2021
Дизайн интерьера магазина
дизайн магазина в Киеве
стоимость дизайн проекта магазина
1
2 й
3
5
5
6
17
16(2)
вопрос2
10
14(2)
12
11
15
4
2
1
6
ДЕТАЛІ ПРОЕКТУ:

Архітектурна студія «INGVAR» виконала дизайн -проект нової мережі магазинів в Києві.

300 м2 торгової площі, в якій зібрана продукція українських виробників, відрізняються бутіковим дизайном і різноманітністю товарних зон, а завдання від замовника полягала в тому, щоб поєднувати сучасні рішення з традиціями. Весь дизайн-проект виконаний в корпоративних кольорах замовника: темне дерево, графіт, багато сяйва скла і навіть глянець, що втілює чистоту і прозорість.

Біля входу в магазин великий овочевий прилавок, зона з фрешем власного виробництва, а також холодильна камера з морозивом.

Праворуч великий холодильний ряд, який вміщує в себе різні функції зберігання, при цьому вдало опрацьована конфігурація і наповнення опціями не викликає проблем при експлуатації: холодильники запрограмовані на почергове розморожування і охолодження згідно з графіком. Починається ряд з рибної продукції і перетікає в м’ясний відділ, між двома функціями відкрите зберігання риби на льоду. Також в зоні продажу риби відкритий льодогенератор, який дозволяє ефектно завантажувати лід в холодильник.

М’ясна продукція закінчується скляним холодильником з м’ясом на гаках.

Великий холодильний ряд з вбудованими холодильниками в протилежній зоні підтриманий рейковою системою, щоб приховати всю інженерну частину цього ланцюжка.

Далі нас чекає зал з дизайнерськими стелажами під кожну продукцію, ретельно опрацьовану ще на стадії дизайн-концепції без прив’язки до конкретного приміщення.

Винний відділ ділиться на дві секції. Холодильна камера для білого вина, витримує температуру 8-12 градусів. і відділ з червоними винами. Осередок під кожну пляшку додає розкоші та індивідуальності.

Полиці для продажу меду та соусів виконані у формі сот і плавно переходять в більш стандартну форму поличок, які призначені для соусів.

Хлібний стелаж виконаний меблевими полицями. Вертикальна композиція з кошиками для підтримки стилістики магазину призначена для багетів і додає естетики магазину. Також було прийнято рішення винести два пароконвектомата в зал, для підтримки візуальної картинки ароматів хлібної випічки.

Для естетичної чистоти зашиваємо рейками Грильята всю інженерну комунікацію магазину і в тій же стилістиці, паралельно рейкам, ставимо освітлення. Є кілька сценаріїв освітлення магазину: даємо загальне стельове світло, освітлення над холодильним обладнанням, з можливістю виставити освітлення таким чином, щоб піднести продукцію у вигідному апетитному ракурсі.

Стелажі мають також своє підсвічування в теплих відтінках. Для кожної продукції продуманий свій сценарій.

При вхідній зоні система трекових світильників, які рівномірно висвітлюють простір біля входу в магазин і забезпечують безперешкодну зорову доступність до арт інсталяції на стіні біля входу.

На стіні біля вхідних частини магазину велика інсталяція 5х3м – карта України. Виконана з металу з підсвічуванням в корпоративному кольорі. На карті зображено окремі області, відірвані одна від одної на відстані 30 мм для виразної підсвічування, на кожній області передбачається магніт з місцем розташування виробництв, яке представлено в проектованому магазині.

Сучасний металевий силует України на тлі традиційної стіни «мазанки» передає концепцію сучасного виробництва і непохитних українських традицій.

Замовити дизайн інтер’єру чи ремонт магазину в Києві запропонував один із співробітників фірми, який раніше користувався послугами архітектурної студії. А реалізований дизайн інтер’єру магазину став первістком в майбутній мережі магазинів українських продуктів харчування «Фермачі», який скоро відкриється для відвідувачів поруч з торговими центрами «Лавіна» та «Ашан».

Фото дизайнерського ремонту магазину ви зможете побачити в розділі нашого портфоліо «дизайнерський ремонт – реалізовані об’єкти»

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.