Площа: 520
Рік: 2021
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
ДЕТАЛІ ПРОЕКТУ:

Дизайн магазину для нової продуктової мережі в Києві

Замовити дизайн магазину продуктової групи товарів виробники вирішили, вже маючи досвід співпраці з дизайн-бюро Інгвар.

Двоповерховий магазин на Осокорках загальною площею 520 м2. вмістив в себе другий поверх виробничих приміщень квадратурою 270 м2 і 250 м2 торгової площі, приміщення зв’язали між собою ліфтом, для швидкості і зручності подачі продукції з другого поверху на прилавки. Це унікальний проект, в якому представлена продукція українських крафтових виробників, відрізняється бутіковим дизайном і різноманітністю товарних зон, а завдання від замовника полягало в тому, щоб поєднати сучасні рішення з традиціями.

Весь дизайн-проект магазину виконаний в корпоративних кольорах замовника: темне дерево, графіт, багато сяйва скла і навіть глянець, що втілює чистоту і прозорість.

Біля входу в магазин два острови з холодильними групами. Тут за функціями групи поділили на рибний, м’ясний відділ і відділ з сирно-ковбасною продукцією і кулінарією. У закритих прилавками секціях, розміщені зручні робочі місця продавців, інженерні комунікації, що забезпечують роботу холодильного та іншого технологічного обладнання. Також ці зони оснащені відкритими холодильниками з м’ясом на гаках і виставковими холодильниками для ковбасної продукції.

Далі два стенди овочевої продукції виконаних у формі возів. Такий прийом підкреслює загальну стилістику мережі магазинів і притягує увагу відвідувачів, ця група чітко проглядається з вуличної частини. Доповнили цю зону окремо стоячими колодами на яких розмістилися брендовані кошики для овочів.

Після йде група касових зон і фудкорту. Також в цій зоні передбачено вікно видачі продукції для замовлень «to go».

За холодильними островами великий ряд полиць з різною продукцією. Кожна продукція стилістично продумана ще на стадії дизайн концепції. Ряд починається з молочної продукції, конструкція яких зашили рейками, тим самим сховали всі комунікації холодильників. На розі цього ряду розмістили консервацію, яка плавно перетікає в стелажі з медом.

Після йдуть два пароконвектомата, які додають в магазин запах свіжоспеченого хліба, а також візуально притягують до цієї зони. Закінчується хлібний ряд великим стелажем з винною продукцією. Винні полиці ретельно опрацьовані, мають винні холодильники, для правильного зберігання продукції. Над винними полицями великий стелаж для горизонтального розміщення пляшок.

Між холодильними островами окремі острівці з соусами і снеками, за допомогою меблевих елементів вдало обіграли колони, які знаходяться посередині стелажа. Окремо опрацювали стенд бренду “Zernari”. Цей стенд прикрашає їх логотип з підсвічуванням. Кожен стелаж має ТV зону зі спеціально заготовленими відеороликами процесу виготовлення продукції.

Замовити дизайн і ремонт магазину у нас запропонував один із співробітників фірми, який раніше користувався послугами архітектурної студії. А реалізований інтер’єр-проект магазину став первістком в майбутній мережі магазинів українських продуктів харчування «Фермачі», який відкрився для відвідувачів поруч з торговими центрами» «Лавіна» і «Ашан».

Фото дизайну магазину Ви зможете побачити в розділі нашого портфоліо ” дизайнерський ремонт-реалізовані об’єкти»

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.